שר החוץ אלי כהן בשורה של שיחות מדיניות עם עמיתיו

שלמה ריזל No Comments on שר החוץ אלי כהן בשורה של שיחות מדיניות עם עמיתיו

שר החוץ אלי כהן קיים בימים האחרונים שורה של שיחות מדיניות עם עמיתיו מבריטניה, גרמניה, אוסטריה, הולנד ואסטוניה

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן קיים ביומיים האחרונים שורה של שיחות עם שרי החוץ של בריטניה, גרמניה, אוסטריה, הולנד ואסטוניה.

בשיחה עם שר החוץ הבריטי ג'יימס קלברלי, הודה השר כהן על התנגדות בריטניה להצעת ההחלטה הפלסטינית בעצרת הכללית בנושא בית הדין הבינלאומי בהאג.

שר החוץ קלברלי נענה להזמנת שר החוץ כהן לביקור בישראל כבר בחודש הבא, זאת במטרה להמשיך לקדם את היחסים בין שתי המדינות ולחזק את הקשר המצוין בנושאים רבים.

מוקדם יותר היום שוחח השר כהן גם עם עמיתו האוסטרי אלכסנדר שלאנברג. השרים שוחחו על רצונם המשותף להרחיב את הסכמי אברהם ועל האפשרויות הגלומות במהלך זה. בשיחה דיברו השרים על דרכים לחיזוק הקשר הטוב בין המדינות ובין העמים בישראל ובאוסטריה.

בשיחה עם שר החוץ ההולנדי הופקה הקסטרה, שהתקיימה הבוקר דנו השרים בדרכים לחיזוק הקשר בין המדינות, בעיקר בתחומי המסחר, תרבות, חדשנות ומדע.

אמש שוחח שר החוץ אלי כהן עם שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. השרים דנו ביחסים המיוחדים ויוצאי דופן בין ישראל לגרמניה המבוססים היסטורית על זיכרון השואה ועל אינספור תחומי שיתוף פעולה. שר החוץ הדגיש כי ישראל רואה בגרמניה שותפה אסטרטגית מובילה.

בנוסף, שוחח אתמול השר כהן גם עם שר החוץ האסטוני, אורמאס רינסאלו. השניים הדגישו את היחסים הבילטרליים החמים בין המדינות, שציינו בשנה שעברה 30 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן.

בהמשך השבוע צפויים לשר החוץ כהן שיחות ומפגשי בכירים נוספים.



0 תגובות